Outsourcing SEO


Notice: Undefined variable: bg_position in /home/elexi/domains/seo.net.pl/private_html/wp-content/themes/osmosis/includes/grve-header-functions.php on line 299

Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /home/elexi/domains/seo.net.pl/private_html/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-mapper.php on line 186

Outsourcing SEO

Outsourcing SEO to usługa skierowana dla agencji interaktywnych, reklamowych, domów mediowych które chcą poszerzyć zakres oferowanych usług o pozycjonowanie stron. Przekazanie części lub całości zadań związanych z SEO jest także dobrym rozwiązaniem dla agencji zajmujących się performance marketingiem, SEO które potrzebują dodatkowych zasobów do obsługi obecnych i potencjalnych klientów.

Budowanie działu SEO

Budowanie od podstaw działu pozycjonowania jest bardzo trudnym, czasochłonnym i przede wszystkim kosztownym zdaniem. Nie da się w łatwy sposób zrobić tego w krótkim czasie gdyż budowa kompetencji seo to lata praktyki którą można zdobyć tylko i wyłącznie przez eksperymentowanie i zdecydowanie nie powinno się tego robić na klientach.  W dziale SEO potrzebujemy oprócz osoby która zebrała doświadczenie przy najróżniejszych projektach od pozycjonowania lokalnego małych firm przez biznesy e-commerce – także narzędzi, zaplecza.

Narzędzia w dziale SEO

Narzędzia rozumiane jako oprogramowanie wspomagające pozycjonowanie np. screaming frog ale także strony zapleczowe to kolejny koszt jaki musi ponieść osoba starająca się stworzyć dział SEO. O ile zakup samego oprogramowania to dość prosta operacja to stworzenie stron wspomagających to już trudne i czasochłonne zadanie.

Dlaczego warto zainteresować się outsourcingiem SEO?

Poszerzając wachlarz swoich usług często chcemy sprostać oczekiwaniom klientów nie do końca zdajemy sobie sprawę z koniecznych inwestycji aby daną usługę świadczyć profesjonalnie. W przypadku pozycjonowania musimy podjąć inwestycje w odpowiednie narzędzia, strony wspomagające a przede wszystkim musimy posiadać zespół z olbrzymim doświadczeniem.

W przypadku outsorcingu SEO jest to dużo łatwiejsze. Zlecamy wykonanie usługi w modelu efektywnościowym który będzie dobrą motywacją dla agencji SEO i cyklicznie kontrolujemy w monitoringu postęp prac. Oczywiście aby współpraca była jak najlepsza konieczna jest do tego stosowna umowa oraz dobór odpowiedniego partnera czyli seo.net.pl 🙂